خیلی از ما نگاهمان به سطل‌های زباله هرگز خوب نبوده است، اما کارآفرین اصفهانی موفق شده یک برند تجاری جدید از مبلمان مدرن و با استفاده از بازیافت و استفاده مجدد از پسماند‌ها بسازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قطعاً امروزه با نگاهی به برخی از شرکت های کوچک و بزرگ جهان که توانسته‌اند با بازیافت، توجه افکار عمومی را به سمت خود جلب کرده و درآمدی ثابت و پایدار ایجاد کنند و در بلندمدت در تجارتشان به موفقیت های چشمگیری دست یابند به تأثیر انقلابی فواید بازیافت پی خواهیم برد.

بازیافت فرایندی است که در آن بعضی از مواد دورریز و استفاده ‏شده را به همان ماده یا مواد دیگری که قابلیت استفاده مجدد داشته باشند، تبدیل می‏ کنند.

موادی مثل بطری‏ های شیشه‏ ای، کاغذ، پلاستیک و قوطی ‏های فلزی را می‏ توان، بازیافت کرد. مرتب‌سازی و بازیافت زباله ‏های خانگی مخلوط می‌تواند در یک مرکز بازیابی مواد انجام شود. پیرولیز و کمپوست، روش‌های غیر‌مستقیم بازیافت زباله هستند.

این کارگاه تولید مبل بازیافتی پیاده سازی اصول مدیریت کیفیت در تولید مبلمان، تعمیرات انواع مبلمان، ساخت مبلمان با طرح و اندازه دلخواه مشتری را در دستور کار خود دارد.

از جمله فعالیت های این شرکت می توان طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی، تولید مبل ال، تولید مبل کلاسیک، تولید مبل استیل، تولید سرویس خواب، ارزان،با کیفیت را برشمرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.