رئیس اداره بهزیستی کاشان از تامین غذای گرم و مایحتاج بهداشتی نیازمندان کاشانی در ایام شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ام‌البنین متقی نژاد رئیس اداره بهزیستی کاشان با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا در کاشان اقدامات حمایتی توسط اداره بهزیستی کاشان از مددجویان انجام شد، اظهار داشت: در این راستا با کمک خیرین توانستیم لوازم بهداشتی مورد نیاز مددجویان برای پیشگیری از کرونا را تهیه و در بین آن‌ها توزیع کنیم.

او با اشاره به ایجاد کمیته بانوان ستاد مرکزی کمک مومنانه شهرستان کاشان ابراز داشت: از جمله وظایف این کمیته شناسایی بانوان خیر کاشانی برای مشارکت در این طرح عظیم کشوری برای کمک و رفع نیاز خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت است.

رئیس کمیته بانوان ستاد مرکزی کمک مومنانه شهرستان کاشان همچنین از برنامه ریزی برای طرح اشتغال خانگی و تولید محصولات زود بازده در گروه تولید عرقیات و گیاهان دارویی و پارچه‌های تابستانی نفیس در این کمیته خبر داد و تصریح کرد: یکی از بانوان خیر و کارآفرین کاشانی در قالب این طرح با کمیته بانوان این ستاد همکاری می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا در کاشان و افزایش احتمال بی خانمان‌های کاشانی به این ویروس خاطرنشان کرد: مرکز گذری کاهش آسیب نوید کاشان با کمک خیران کاشانی تأمین غذای گرم و مایحتاج بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را برای نیازمندان کاشانی در ایام شیوع کرونا انجام داد.

متقی نژاد افزود: افزون بر کمک‌رسانی به بی خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها در این مرکز، اقلامی نظیر پودر لباس شویی و صابون و شامپو و سبد مواد غذایی تهیه و در محلات پرخطر و پاتوق‌ها در بین افراد نیازمند توزیع شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار