وبینار آموزشی تخصصی کارآفرینی پروری معلمان از مردادماه جاری به صورت مجازی در سایت توان هفت در حال برگزاری است.

فاطمه اکبرزاده مدیر خانه جوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: اولین دوره جامع کارآفرینی پروری معلمان در کشور با هدف تربیت مربی در عرصه شیوه‌های آموزشی نوین و کارآفرین پروری به همت تیم تخصصی خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در پروژه توان هفت آغاز به کار کرد.

او اظهار کرد: این دوره شامل ۵۰ ساعت آموزشی در تطبیق پودمان سرفصل‌های کارآفرینی در هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها بوده که توسط تیم‌های کارشناسی این حوزه از جمله موسسات و انجمن‌های کارآفرینی، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و تیم خانه جوان تدوین شده است.

مدیر خانه جوان با بیان اینکه محتوا‌های ارائه شده در این دوره با استاندارد‌های کشوری مطابقت دارد، افزود: این دوره شامل عناوین مهم، به روز، کاربردی و عملیاتی در حوزه‌های تیم سازی به واسطه الگو‌های رفتارشناسی، کارآفرینی اجتماعی، شیوه‌های جذب منابع مالی در مدارس، آشنایی با پس انداز اجتماعی و مالی برای کودکان و نوجوانان، آشنایی با شیوه‌های آموزش مشارکتی در مدارس طراحی شده است.

اکبرزاده با بیان اینکه این دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ادامه داد: فایل‌های این دوره ثبت و ضبط شده و در سایت توان هفت ویژه معلمینی که در دوره شرکت کرده اند و افرادی که فرصت حضور در طرح را نداشتند، ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه دو هزار معلم کارآفرینی در دبیرستان‌ها و هنرستان‌های استان اصفهان تدریس دارند، ادامه داد: مخاطبین این دوره در مرحله اول ۱۰۰ نفر از معلمان کارآفرینی در مدارس استان اصفهان هستند که توسط اداره کل آموزش و پرورش این استان به عنوان سرشاخه‌های منطقه بر مبنای علاقه مندی و میزان انگیزه آن‌ها گزینش شده و پس از انجام آزمون‌های مختلف رفتارشناسی و هوش هیجانی افرادی که قابلیت‌های لازم را برای اشاعه و ترویج این دوره داشتند، انتخاب شدند.

اکبرزاده بیان کرد: پس از برگزاری دوره، آزمون‌هایی توسط ارزیابان و اساتید دوره انجام می‌شود تا نقاط قوت و ضعف دوره از منظر معلمان مشخص شود و در دوره‌های بعدی سطح کیفی دوره‌ها افزایش پیدا کند و دوره‌های تکمیلی و پیشرفته بر مبنای دوره مقدماتی طراحی شود.

 علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت TAVAN۷.IR مراجعه کرده و یا برای هماهنگی با شماره ۰۳۱۳۴۴۵۱۱۳۱ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار