شرکت گاز مازندران آمار ۳ میلیون و ۵۰۶ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه را در پارسال به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به توجه ویژه این شرکت به مبحث ایمنی، گفت:شرکت گاز مازندران با رعایت الزامات ایمنی پارسال به حدنصاب ۳ میلیون و ۵۰۶ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در استان دست یافت.

او با بیان اینکه این شرکت همواره تلاش کرده تا با افزایش سطح آمادگی کارکنان برای مقابله با بحران‌های احتمالی، میزان وقوع خسارت‌های جانی و مالی را به حداقل برساند، افزود: ۱۶ مانور با موضوعات سیل، رانش زمین، افت فشار گاز، تخلیه اضطراری، و خرابکاری پارسال در ایستگاه‌ها در ادارات مختلف استان به انجام رسیده و همچنین ۵۰ مانور نشت گاز نیز برگزار شده است.

احمدپور از انجام دوره‌های آموزشی مختلف جهت ارتقای سطح دانش کارکنان در خصوص موضوعات ایمنی خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۲۵۶ نفر ساعت پارسال برای پرسنل شرکت دوره‌های آموزشی ایمنی و آتش نشانی اجرا و سمینار‌های عبرت آموزی از حوادث و بازآموزی پروانه‌های انجام کار بصورت مستمر برگزار شده است.

او در خصوص حوادث رخ داده در حوزه مشترکین گاز، افزود: متاسفانه ۲۶ نفر از مشترکیان گاز طبیعی در مازندران پارسال بر اثر گازگرفتگی، انفجار و یا آتش سوزی جان خود را از دست داده اند که این آمار در مقایسه با سال ۹۷ در حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

احمدپور گفت: در راستای استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی ۶۲ برنامه آموزشی در ادارات و مدارس استان برگزار شد که ۴۰ هزار ۳۹۶ نفر ساعت را در بر دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: این شرکت با انعقاد تفاهم نامه با سازمان گردشگری، آموزش و پرورش، معاونت بهداشت و درمان، نهاد‌های مردمی و طی همکاری با صدا و سیما، استانداری، دستگاه‌های اجرایی استان، رسانه‌های مکتوب و مجازی، سپاه و بسیج و … تلاش می‌کند تا سطح ایمنی و سلامت را در جامعه بهبود بخشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.