امام جمعه کوهبنان گفت:در رزمایش کمک مومنانه ۱۸۳ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۴۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان و افرادی که از شرایط پیش آمده بیماری کرونا آسیب دیده اند، توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در سومین روز از هفته دفاع مقدس؛ رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کوهبنان با اقدامات جهادی سپاه شهرستان کوهبنان انجام شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام  جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر گفت: امروز دومین مرحله از سومین رزمایش کمک مومنانه به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ۱۷۵ شهید شهرستان و ۷ شهید گمنام در کوهبنان برگزار شد.

او افزود:در این رزمایش ۱۸۳ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۴۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان و افرادی که از شرایط پیش آمده بیماری کرونا آسیب دیده اند توزیع شد.

حجت الاسلام جعفری در پایان بیان کرد:امیدواریم که خداوند به بسیجیان، خیران و همه ما این توفیق را بدهد تا بتوانیم بهتر از گذشته در این راه و رزمایش کمک مومنانه شرکت کنیم و روح بلند حضرت امام و شهید حاج قاسم سلیمانی از ما راضی باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار