فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستایی کوهبنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستایی شهرستان کوهبنان  برگزار می‌شود.

او افزود: در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تلاش برای رعایت توصیه‌های بهداشتی، هر روز یک برنامه با عنوانی مختلف در نظر گرفته ایم و برای تجلیل عمومی از خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی نیز لیست برنامه‌های خود را با ذکر جزئیات ارائه کنند.

 سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از روز دوشنبه ۳۱ شهریور که با عنوان اقتدار، ولایتمداری و همبستگی ملی  نامگذاری شده آغاز می شود، بیان کرد: در نخستین روز آیین‌هایی که نقش ولایت و رهبری در انسجام و حدت ملی را تبیین کنند، اجرایی می شوند و از خانواده شهدا و جانبازان و پیشکسوتان این عرصه تجلیل خواهد شد. 

او دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با امام جمعه و استماع سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  را از برنامه های اولین روز هفته دفاع مقدس عنوان کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان اظهار کرد: در دومین روز از ایام هفته دفاع مقدس که به نام جوان، سرباز و دانش پژوهی نامگذاری شده است، برنامه‌هایی با عنوان میثاق با شهدا و همایش دوچرخه سواری با همکاری هیئت رزمندگان و اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

او گفت: توجه به نقش متعهدانه متخصصین در جهش تولید و تبیین اهمیت پدافند غیرعامل در مقابله با ترفند‌های دشمنان نیز برنامه‌های سومین روز از هفته دفاع مقدس است که با نام تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری برگزار خواهد شد. 

سرهنگ ابراهیمی انجام رزمایش کمک مومنانه‌ به نام ۱۷۵ شهید شهرستان و ۷ شهید گمنام و شهید سلیمانی را از برنامه های سومین روز از هفته دفاع مقدس ذکر کرد. 

 او بیان کرد: در روز پنجشنبه  سوم مهر هم عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا و همایش کوهنوردی ادارات انجام می‌شود.

سرهنگ ابراهیمی گفت: در روز جمعه مصادف با پنجمین روز از ایام هفته دفاع مقدس که به نام معنویت، خانواده و سلامت نامگذاری شده است، برنامه‌هایی به منظور توجه به نقش خانواده و سبک زندگی و حضور در نماز جمعه در دستور کار است.

او افزود: برای روز ششم از ایام هفته دفاع مقدس قرار است ویزیت رایگان با همکاری شبکه بهداشت در مناطق محروم انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: در روز یکشنبه و هفتمین روز از ایام دفاع مقدس نیز که با عنوان بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی نامگذاری شده است، برنامه‌هایی با هدف توجه عموم مردم نسبت به مقوله مهم وحدت ملی و مذهبی به منظور بصیرت افزایی برای مقابله با استکبار جهانی اجرا می‌شود. 

او افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد و پایگاه‌های مقاومت بسیج  را از برنامه های آخرین روز هفته دفاع مقدس بیان کرد. 

 سرهنگ ابراهیمی  تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت شهر کوهبنان و رزمندگان شاغل در ادارات، و برپایی میز خدمت  در مساجد مناطق محروم به همت ادارات را از برنامه های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد. 

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار