فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بیش از ۸۷تن انواع مواد مخدر طی شش ماه نخست امسال در کرمان کشف شده است که افزایش ۶۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان درمراسم رونمایی از تمثال اولین شهید دفاع مقدس استان کرمان  از شهدای ناجا  که با حضور نماینده ، ولی فقیه و امام جمعه کرمان و مسئولان انتظامی استان برگزار شد، گفت:نیروی انتظامی درگام دوم انقلاب با اولویت‌ها و برنامه ریزی‌های مختلف براساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر پلیس در تراز نظام مقدس اسلامی اقدامات موثری انجام می‌دهد.

او افزود: نیروی انتظامی به دنبال تامین امنیت پایدار و به دنبال افزایش سطح رضایت مردم در کرمان است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: نیروی انتظامی با بهره مندی از تجارب ارزشمند  ۸سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل و عملیات‌های مختلف و تقدیم بیش از ۸هزار شهید نقش تاثیر گذاری در امنیت کشور داشته است.

ناظری گفت: روحیه، انگیزه و تجارب ارزشمند همکاران در دوران دفاع مقدس امروز الگوی نیرو‌های جوان ناجا است که باهمان روحیه جهادی، مردمی و انقلابی در حال انجام وظیفه هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه گفت: امسال پلیس کرمان به رغم مشکلات و معضلات ناشی از بیماری کرونا ماموریت‌های متعدد خود را به خوبی انجام داد که آخرین ماموریت آن‌ها در ماه محرم و در عزاداری امام حسین (ع) بود که با وجود تهدید‌های دشمن، نیرو‌های خدوم پلیس با برنامه ریزی‌های خوب  وظیفه خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دادند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه استان کرمان در۶ماهه اول امسال توفیقات زیادی در زمینه کشف جرایم داشته است ،تصریح کرد: از ۸۹۰هزار تماس بامرکز فوریت‌های پلیسی بیش از  ۴۱۶هزار تماس عملیاتی شده است.

او بیان کرد:درحوزه برخورد با قاچاقچیان بیش از ۸۷تن انواع مواد مخدر طی شش ماه نخست امسال کشف شده است که افزایش ۶۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

ناظری همچنین گفت: دربرخورد با قاچاقچیان کالای نیز وسایلی باارزش  بیش از ۴۲۸میلیارد ریال کشف شده است.

در پایان مراسم از تمثال اولین شهید ناجای دوران دفاع مقدس استان کرمان (شهید احمد حاجی زاده) در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار