فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۱۵ کیلو گرم تریاک و ۱۸۲ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش دپو شده در مخفیگاه یک باند قاچاق موادافیونی در محدوده شهرستان قلعه گنج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری ،فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قلعه گنج با انجام کار اطلاعاتی از تشکیل یک باند قاچاق موادمخدر مطلع و در ادامه متوجه شدند اعضای این باند محموله‌های سنگین موادمخدر را از طریق نقاط بیابانی منطقه"شوره جازموریان"به استان‌های مرکزی منتقل می‌کنند.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس با تداوم اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی، مسیر‌های تردد و محل دپوی یک محموله سنگین موادمخدر واقع در یک باغ در محدوده شهرستان قلعه گنج را شناسایی کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس شهرستان قلعه گنج طی یک عملیات شبانه با محاصره این باغ و جستجو در نقاط مختلف آن موفق شدند از یک جاساز ساخته شده از شاخ و برگ درختان ۵۱۵ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک و ۱۸۲ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از همکاری خوب پلیس استان آذربایجان شرقی به سبب رقم خوردن این عملیات موفق تصریح کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی انجام شده، هویت افراد مرتبط با این باند شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار