مدیر کل زندان‌های استان کرمان گفت: فرزندان زندانیان یکی از اولویت‌های ویژه زندان است که باتوجه به بازگشایی مدارس و مشکلات زیاد، آنها نیازمند مشارکت و کمک خیران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رمضان امیری، مدیر کل زندان‌های استان کرمان در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور خیرین و اصناف برای کمک به فرزندان محصل مددجویان برگزار شد، گفت:درآستانه سال تحصیلی جدید و برای گسترش فرهنگ احسان ، نیکوکاری و مساعدت از دانش آموزان بااستعداد و نیازمند کمک مومنانه خیران برای کمک به فرزندان محصل مددجویان بی بضاعت بیشتر از هرزمان دیگری نیاز است.

او افزود: فرزندان زندانیان یکی از اولویت‌های ویژه و از مهمترین دغدغه‌های زندان است و به منظور تشویق و ترغیب فرزندان محصل زندانیان تحت پوشش، طرح‌های مختلفی در دست اجرا داریم که به مناسبت‌های مختلف و با همکاری و کمک خیران به آنان پرداخت می‌شود.

امیری تصریح کرد: زمانی که خانواده‌ای سرپرست خود را به صورت موقت از دست می‌دهد، بی شک فرزندان دچار آسیب‌های جدی می‌شوند که حمایت نکردن از آن‌ها موجب بی انگیزگی و بی تفاوتی نسبت به درس و مدرسه و در نهایت موجب دور افتادن آنان در امر تحصیل علم و سوادآموزی می‌شود.

او اظهار داشت: هیچ یک از فرزندان زندانیان تحت پوشش نباید به دلیل فقر مالی از تحصیل باز بمانند.

مدیر کل زندان‌های استان کرمان گفت:به همین منظور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید همه باید دست در دست یکدیگر دهیم تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات خانواده‌های مددجویان به ویژه فرزندان محصل آن‌ها را حل کنیم.

او بااشاره به بیماری کرونا و پیشگیری دانش آموزان از این بیماری گفت: به دلیل مجازی شدن برخی مدارس و دروس بایستی امکانات تحصیل این دانش آموزان فراهم شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار