به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، Giulia Quadrifoglio با یک موتور V-۶ توئین توربو با قدرت ۵۰۵ اسب بخار زیر کاپوت، عضلهای برای همگام سازی با آئودی RS۵ Sportback و BMW M۳ و مرسدس AMG C۶۳ دارد.
همانند نسخه Quadrifoglio ،Giulia با عملکرد بالا برای سال ۲۰۲۰ نیز به روزرسانیهای زیادی را دریافت میکند تا به کمک آن بتواند با سدانهای ورزشی از آلمان، ژاپن و آمریکا رقابت کند. یک سیستم سرگرمی کاملاً جدید با صفحه نمایش لمسی اکنون در داشبورد به طور برجستهای نمایش داده میشود، در حالی که مواد داخلی به روز، کنسول مرکزی را برای جلوهای برتر تزئین میکنند.
اکنون ویژگیهای اضافی کمک راننده از جمله حالت رانندگی نیمه مستقل ارائه شده است. این خودرو قدرتمند ۵۴۰ اسب بخاری (Giulia Quadrifoglio GTA) برای سال مدل ۲۰۲۱ به تعداد محدود عرضه میشود، اما باید دید آیا آلفارومئو آن مدل را در خارج از اروپا ارائه میدهد یا خیر.
آنطور که مشخص است امکانات زیادی به مشخصات Giulia Quadrifoglio اضافه نخواهد شد، زیرا این خودرو از همان ابتدا بسیار مجهز بوده است. این خودرو دارای ویژگیهای مطلوبی مانند نظارت بر نقاط کور، صندلیهای گرم شونده جلو، سنسورهای پارک جلو و عقب، روکش چرم و یک سیستم صوتی ۱۵ بلندگوی Harman / Kardon است. چراغهای جلوی اتوماتیک پرتو، کروز کنترل تطبیقی ، کمکی برای حفظ حالت رانندگی نیمه مستقل است که همگی با قیمت ۲۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده اند.
کاشته شده از یک توربو راپسودیک ۲.۹ لیتری V-۶ و یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک کالیبره شده است. موتور ایتالیایی ساخته شده و مشتق از فراری، ۵۰۵ اسب بخار قدرت و ۴۴۳ پوند گشتاور تولید میکند. خیلی بد است که یک جعبه دنده دستی در دسترس نباشد و چندین ایراد مکانیکی که تجربه کرده ایم مشکلات نامعتبر آلفا را به یادآوری کرده است.
موتور جولیا حتی زمانی که با دور پایین یا مسافرت از آن استفاده شود، هیجان خود را دارد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک آن در حالتهای رانندگی اسپرت، باعث تعویض دنده سریع می شود.
Giulia QF و رقبای فوق العاده آن تقریباً در رده بندی EPA قرار دارند و آلفا ۱۷ مایل بر کیلوگرم سوخت دارد. نسخهای که در مسیر مصرف سوخت ۲۰۰ مایل خود آزمایش کردیم، برآورد بزرگراه آن را با ۲ کیلوگرم در ساعت شکست.
فضای داخلی آلفا از نژاد و نفوذ غنی استفاده میکند. یک موقعیت رانندگی رضایت بخش، با فضای داخلی متشکل از سطوح چرمی و جیر مصنوعی، روحیههای هیجان انگیز را تقویت میکند. صندلیهای جلو جذاب بدون محدودیت پشتیبانی میکنند. یک جفت سطل Recaro مسابقه محور در دسترس است، اما آنها فاقد تنظیمات قدرت و عناصر گرمایشی مجموعه استاندارد هستند.
طراحی داشبورد مانند Giulia معمولی است که در Quadrifoglio تنها مقادیر فراوانی از الیاف کربن را اضافه میکند. چهار چمدان دستی در صندوق عقب QF قرار دارد. جدا از طراحی باریک درب، یک کنسول مرکزی با اندازه مناسب فضای ذخیره سازی ردیف جلو را تشکیل میدهد. به همین ترتیب، مسافران صندلی عقب نیز به جیبهای کوچک درب و شبکه حمل بار در پشت صندلیهای جلو محدود میشوند.
مشخصات بدنه کوادریفوگلیو | |
---|---|
نوع بدنه | سدان |
ابعاد بدنه | 4638 در 1872 در 1435 میلیمتر |
فاصله بین دو محور | 2819 میلیمتر |
تعداد سرنشین | 5 |
قوای محرکه | |
نوع پیشرانه | خورجینی |
حجم پیشرانه | 2891 سیسی |
تعداد سیلندر | 6 |
تعداد سوپاپ | 24 |
توربوشارژر | |
سوپرشارژر | |
حداکثر توان | 505 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | 600 نیوتنمتر در 2500 دور در دقیقه |
زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت | 3.8 ثانیه |
حداکثر سرعت | 307 کیلومتر بر ساعت |
مصرف سوخت | |
میزان مصرف سوخت شهری | 13.8 لیتر در 100 کیلومتر |
میزان مصرف سوخت در بزرگراهها | 9.8 لیتر در 100 کیلومتر |
میزان مصرف سوخت ترکیبی | 11.7 لیتر در 100 کیلومتر |
حجم باک | 58 لیتر |
انتهای پیام/