خودرو آلفارومئو جولیا مدل Quadrifoglio (لوکس اسپرت) بسیار سریع تر و سبک تر از رقبایِ آلمانی خود است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، Giulia Quadrifoglio با یک موتور V-۶ توئین توربو با قدرت ۵۰۵ اسب بخار زیر کاپوت، عضله‌ای برای همگام سازی با آئودی RS۵ Sportback  و BMW M۳ و مرسدس AMG C۶۳ دارد.

همانند نسخه Quadrifoglio ،Giulia با عملکرد بالا برای سال ۲۰۲۰ نیز به روزرسانی‌های زیادی را دریافت می‌کند تا به کمک آن بتواند با سدان‌های ورزشی از آلمان، ژاپن و آمریکا رقابت کند. یک سیستم سرگرمی کاملاً جدید با صفحه نمایش لمسی اکنون در داشبورد به طور برجسته‌ای نمایش داده می‌شود، در حالی که مواد داخلی به روز، کنسول مرکزی را برای جلوه‌ای برتر تزئین می‌کنند.

اکنون ویژگی‌های اضافی کمک راننده از جمله حالت رانندگی نیمه مستقل ارائه شده است. این خودرو قدرتمند ۵۴۰ اسب بخاری (Giulia Quadrifoglio GTA) برای سال مدل ۲۰۲۱ به تعداد محدود عرضه می‌شود، اما باید دید آیا آلفارومئو آن مدل را در خارج از اروپا ارائه می‌دهد یا خیر.

مشخصات و قیمت آلفارومئو جولیا Quadrifoglio 2020

آنطور که مشخص است امکانات زیادی به مشخصات Giulia Quadrifoglio اضافه نخواهد شد، زیرا این خودرو از همان ابتدا بسیار مجهز بوده است. این خودرو  دارای ویژگی‌های مطلوبی مانند نظارت بر نقاط کور، صندلی‌های گرم شونده جلو، سنسور‌های پارک جلو و عقب، روکش چرم و یک سیستم صوتی ۱۵ بلندگوی Harman / Kardon  است. چراغ‌های جلوی اتوماتیک پرتو، کروز کنترل تطبیقی ​​، کمکی برای حفظ حالت رانندگی نیمه مستقل است که همگی با قیمت ۲۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده اند.

مشخصات و قیمت آلفارومئو جولیا Quadrifoglio 2020

موتور، انتقال قدرت و عملکرد

کاشته شده از یک توربو راپسودیک ۲.۹ لیتری V-۶ و یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک کالیبره شده است. موتور ایتالیایی ساخته شده و مشتق از فراری، ۵۰۵ اسب بخار قدرت و ۴۴۳ پوند گشتاور تولید می‌کند. خیلی بد است که یک جعبه دنده دستی در دسترس نباشد و چندین ایراد مکانیکی که  تجربه کرده ایم مشکلات نامعتبر آلفا را به  یادآوری کرده است.

مشخصات و قیمت آلفارومئو جولیا Quadrifoglio 2020

موتور جولیا حتی زمانی که با دور پایین یا مسافرت از آن استفاده شود، هیجان خود را دارد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک آن در حالت‌های رانندگی اسپرت‌، باعث تعویض دنده سریع می شود.  

مصرف سوخت و MPG در دنیای واقعی

Giulia QF و رقبای فوق العاده آن تقریباً در رده بندی EPA قرار دارند و آلفا ۱۷ مایل بر کیلوگرم سوخت دارد. نسخه‌ای که در مسیر مصرف سوخت ۲۰۰ مایل خود آزمایش کردیم، برآورد بزرگراه آن را با ۲ کیلوگرم در ساعت شکست.

مشخصات و قیمت آلفارومئو جولیا Quadrifoglio 2020

فضای داخلی آلفا از نژاد و نفوذ غنی استفاده می‌کند. یک موقعیت رانندگی رضایت بخش، با فضای داخلی متشکل از سطوح چرمی و جیر مصنوعی، روحیه‌های هیجان انگیز را تقویت می‌کند. صندلی‌های جلو جذاب بدون محدودیت پشتیبانی می‌کنند. یک جفت سطل Recaro مسابقه محور در دسترس است، اما آن‌ها فاقد تنظیمات قدرت و عناصر گرمایشی مجموعه استاندارد هستند.

طراحی داشبورد مانند Giulia معمولی است که در Quadrifoglio تنها مقادیر فراوانی از الیاف کربن را اضافه می‌کند. چهار چمدان دستی در صندوق عقب QF قرار دارد. جدا از طراحی باریک درب، یک کنسول مرکزی با اندازه مناسب فضای ذخیره سازی ردیف جلو را تشکیل می‌دهد. به همین ترتیب، مسافران صندلی عقب نیز به جیب‌های کوچک درب و شبکه حمل بار در پشت صندلی‌های جلو محدود می‌شوند.

مشخصات بدنه کوادریفوگلیو
نوع بدنه سدان
ابعاد بدنه 4638 در 1872 در 1435 میلی‌متر
فاصله بین دو محور 2819 میلی‌متر
تعداد سرنشین 5
قوای محرکه
نوع پیشرانه خورجینی
حجم پیشرانه 2891 سی‌سی
تعداد سیلندر 6
تعداد سوپاپ 24
توربوشارژر  
سوپرشارژر  
حداکثر توان 505 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 600 نیوتن‌متر در 2500 دور در دقیقه
زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت 3.8 ثانیه
حداکثر سرعت 307 کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت
میزان مصرف سوخت شهری 13.8 لیتر در 100 کیلومتر
میزان مصرف سوخت در بزرگراه‌ها 9.8 لیتر در 100 کیلومتر
میزان مصرف سوخت ترکیبی 11.7 لیتر در 100 کیلومتر
حجم باک 58 لیتر
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار