مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان از بهره برداری سامانه‌های دادور و یاور و راه اندازی سام و نما خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا قیصی پور مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان با بیان اینکه سامانه‌های دادور و یاور به طور کامل در خوزستان بهره‌برداری شده و سام و نما نیز در حال راه‌اندازی هستند، گفت: به منظور ارائه خدمات بر خط به متقاضیان برای هر یک از کاربران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه، نام کاربری و کلمه عبور منحصر به فرد در نظر گرفته شده که از سوی راهبر سامانه در اختیار افراد قرار خواهد گرفت و هر کاربر می‌تواند از طریق وب سایت به آدرس www.g ۴ b.ir وارد سامانه شود.

او با اشاره به آن‌ها برای تبدیل شدن به پیشخوان، دریافت مجوز‌ها در کشور و جهت گسترش دولت الکترونیک و حذف حضور فیزیکی در ادارت و دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شد، افزود: این سامانه متشکل از ۴ دستگاه دادور، یاور، سام و نما است و به منظور ارائه خدمات و با قابلیت پیگیری صدور مجوز، ثبت، رسیدگی به شکایات و مشاوره به متقاضیان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیصی پور اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند بدون الزام به حضور فیزیکی و با کمترین هزینه و زمان نسبت به ثبت درخواست شکایت خود بیش از ۱۴۰ دستگاه اجرایی، فرمانداری، شهرداری، بانک، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی اقدام و در زمان کوتاهی پیگیری و دریافت پاسخ از طریق پیامک قرار گیرند.

او ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روند ثبت درخواست می‌توانند به سامانه مراجعه و از قسمت اطلاع رسانی نسبت به دریافت و مشاهده فایل و فیلم‌های آموزشی اقدام کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.