درخواست اشتراک جدید، پرداخت بدهی، اعلام بدهی، تغییر نام، تغییر تعرفه، تغییر مشخصات اشتراک، افزایش قرارداد و صدور صورتحساب المثنی از طریق دفاتر پیشخوان دولت دریافت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پیام فر مدیریت توزیع برق دزفول گفت: طی یک ماه گذشته تمهیدات لازم برای واگذاری برخی خدمات امور مشترکان به دفاتر پیشخوان دولت، اعم از آموزش و تثبیت روال اداری به نمایندگان منتخب پیشخوان و ایجاد بستر‌های سیستمی انجام شده است.

او با اشاره به ابلاغ معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خوزستان مبنی بر اجرای این طرح در قالب ارتقای خدمات دولت الکترونیک افزود: تکریم ارباب رجوع در دسترسی آسان، سریع و خارج از بازه زمانی اداری به خدمات پس از فروش برق و همچنین کاهش صفوف و ازدحام درخواست در امور مشترکان برق دزفول صورت می گیرد.

پیام فر بیان داشت: از این جهت که متقاضیان می‌توانند در نوبت صبح و عصر به ۱۲ مرکز پیشخوان به جای یک مرکز (باجه مشترکان برق دزفول) مراجعه کنند از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

مدیریت توزیع برق دزفول تصریح کرد: آموزش‌های لازم و ضروری به عزیزان دفاتر پیشخوان داده شده و آماده ارائه خدمات در راستای درخواست اشتراک جدید، پرداخت بدهی، اعلام بدهی، تغییر نام، تغییر تعرفه، تغییر مشخصات اشتراک، افزایش قرارداد و صدور صورتحساب المثنی به مردم بزرگوار هستند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.