حسینی نژاد گفت: استفاده از ظرفیت الکترونیک در شرایط بحرانی شیوع کرونا به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و بهره گیری از اینترنت برای استمرار برخی فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های آموزشی امری ضروری محسوب می‌شود.

او افزود: کرونا تنها یک ویروس نیست، بلکه مناسبات انسانی و مراودات اجتماعی را به ۲ دوره متمایز قبل از کرونا و بعد از کرونا تقیسم کرده و در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی تغییر ایجاد کرد و تبعات، آثار، آفات، فرصت‌ها و تهدیدات آن باید به دقت بررسی شود.

حسینی نژاد اظهار داشت: ما در مواجهه با این ویروس ۳ مرحله را تجربه کرده ایم. در مرحله اول جوامع دچار شوک اولیه شدند و پس از آن عصر سازگاری و مقابله آغاز شد. اکنون ما در مرحله تغییرات اساسی برای مهار و مدیریت موضوع هستیم و از مدیران ادارات انتظار می‌رود در برطرف کردن مشکلات مردم متناسب با شرایط جدید عمل کنند و اجازه ندهند که برخی حواشی و تخریب‌های جهت‌دار، آن‌ها را از ارائه خدمت به مردم باز دارد.

فرماندار رامشیر در ادامه بر لزوم بررسی علمی پدیده خودکشی در شهرستان تاکید و بیان کرد: عمده‌ترین دلایل اقدام به این امر را می‌توان مباحث فرهنگی، ازدواج‌های زودهنگام، اختلافات خانوادگی، اعتیاد و دخالت‌های اطرافیان و مسائل اقتصادی جست و جو کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.