قدرت خرید مردم برای برون رفت رکود صنایع تقویت شود

رییس انجمن مدیران صنایع و خوشه قطعات خودرو استان سمنان گفت: کاهش قدرت خرید مردم یکی از عوامل رکود بازار است که برای برون رفت از آن باید توان خرید تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رستم سعداللهی رییس انجمن مدیران صنایع و خوشه قطعات خودرو استان سمنان  مهمترین دغدغه تولیدکنندگان را تامین بازار فروش برشمرد و گفت: دولت در راستای کمک به واحد‌های صنعتی برای رفع این مشکل و تقویت قدرت خرید مردم برنامه ویژه داشته باشد.

او با بیان اینکه افزایش قدرت خرید مردم یکی از مولفه‌های تعیین کننده در ارتقای رونق و جهش تولید به شمار می‌رود، افزود: با افزایش قدرت خرید مردم، بازار ۸۰ میلیون نفری برای واحد‌های صنعتی ایجاد می‌شود.

سعداللهی ابراز داشت: نبود بازار فروش باعث زمین گیری واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌شود و عدم فروش محصولات تاخیر در پرداخت‌ها از جمله بیمه، حقوق نیرو‌های انسانی و تسهیلات بانکی و در پی آن بدحسابی فعالان اقتصادی را به همراه دارد.

رییس انجمن مدیران صنایع و خوشه قطعات خودرو استان سمنان بیان کرد: نوسان در قیمت‌ها و نرخ ارز مشکلات دیگری از جمله مشکل ایجاد شدن در توانایی بنگاه‌های صنعتی در برنامه‌ریزی و هدفگذاری را سبب شده است.

او ابراز داشت: این مساله از نبود نظم و ثبات در ارتباطات و اقتصاد کشور نشات می‌گیرد که باید تصمیم‌گیری در راستای بهبود روابط اثربخش با کشور‌ها باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.