حدود ۲ هزار و ۲۵۰ نفر از متقاضیان در استان مرکزی موفق به دریافت تسهیلات برای واحد‌های آسیب دیده از کرونا شده اند.

آبایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در رابطه با تسهیلات واحد‌های آسیب دیده از کرونا گفت: سهم استان مرکزی ۶۵۱ میلیارد تومان بوده که تا به امروز ۶ هزار و ۳۰۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که حدود ۲ هزار و ۲۵۰ نفر از متقاضیان موفق به دریافت ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

آبایی افزود: درخصوص بند ب تبصره ۱۶ ویژه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی هم ۱۲۲ میلیارد تومان ابلاغی سازمان کمیته امداد بوده که تا به امروز ۱۰۳ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده و در سازمان بهزیستی هم از ۴۷ میلیارد ابلاغی ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه تخصیص یافته است.

او اضافه کرد: در راستای بند ب تبصره ۱۸ در سال‌های ۹۷ و ۹۸، سهم سازمان صمت استان مرکزی ۷۴۶ میلیارد و ۹۰۰ میلون تومان بوده که از ۳۲۱ متقاضی ۱۲۱ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند و تا به امروز ۴۱ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات معادل ۳۳۳ میلیارد تومان شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در خصوص تسهیلات حوزه سازمان جهاد کشاورزی هم گفت: سهمیه سازمان جهادکشاورزی ۱۴۷ میلیارد تومان بوده که ۳۷۵ طرح معرفی و ۵۱ طرح موفق به دریافت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.