با رونق تولید واشتغال در بزرگترین کارخانه تولید پرچم کشور در خمین بیش از ۱۰۰ شغل برای جوانان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با رونق تولید واشتغال در بزرگترین کارخانه تولید پرچم کشور در خمین استان مرکزی ضمن ایجاد بیش از ۱۰۰ شغل برای جوانان منطقه بخش عمده‌ای از نیاز کشور نیز تامین شده است.

طالبیان مدیر عامل این واحد تولیدی در گفت و گو با  خبرنگار ما گفت: از ۱۰ سال پیش تصمم به احداث کارخانه تولید پرچم در شهرک صنعتی خمین استان مرکزی را گرفته و ظرف مدت ۷۰ روز تمامی سوله‌های تولید هم ساختیم.

طالبیان افزود: در ابتدا،کار با ۵ کارگر تولید در کارخانه از سر گرفته شد و تنها تعداد کمی پرچم‌های مناسبتی ماه محرم تولید می‌شد و با گذشت زمان، برکت تولید کار‌های محرمی به کارخانه جان بخشید و با طی مراحل توسعه امروز به بزرگترین کارخانه تولید پرچم کشور مبدل گشتیم.

او اضافه کرد: هم اکنون ۱۱۰ کارگر مشغول به فعالیت هستند و سالانه بیش از ۲ میلیون تخته پرچم در این کارخانه تولید می‌شود.

مدیر عامل این واحد تولیدی بیان کرد: در این کارخانه انواع پرچم‌های ایران، شرکتی و مناسبتی با پارچه‌های ساتن ایرانی تولید می‌شود و از سال گذشته صادرات چمدانی به کشور‌های عراق و افغانستان داشته ایم.

او ادامه داد: سال ۹۸ به عنوان کارآفرین برتر استانی وکشوری معرفی شدیم و به شرط تامین سرمایه در گردش کارخانه می‌توانیم طرح‌های توسعه را با شتاب هر چه بیشتر به پیش ببریم.

طالبیان کمبود نقدینگی و دریافت نکردن تسهیلات رونق تولید را از مشکلات پیش روی این کارخانه دانست.
سالانه ۱۰ میلیون تخته پرچم در ۸ کارخانه ایرانی تولید پرچم تولید می‌شود.

فعالیت کارخانه‌های وطنی تولید پرچم از خروج سالانه ۵ میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.