عملیات اجرایی پارک فرشتگان ویژه کودکان اوتیسم در پارک جنگلی ساوه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور مسئولان کلنگ پارک فرشتگان ویژه کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم در پارک جنگلی ساوه به زمین زده شد.

آغاز ساخت پارک کودکان اوتیسمی در ساوه

حسینی شهردار ساوه مساحت  پارک فرشتگان را ۴ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: این طرح با بکارگیری توان شهرداری، با پیش بینی اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود و امیدواریم تا ایام الله دهه فجر به بهره برداری برسد.

پارک فرشتگان یکی از ۴ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در ساوه است که در سومین روز از هفته دولت، به بهره برداری رسید یا عملات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

حسینی شهردار ساوه در مراسم کلنگ زنی بازارچه سنتی ساوه هم گفت: نخستین پروژه اقتصادی و مشارکتی شهرداری ساوه به صورت مجتمع تجاری با سبک سنتی و متناسب با بافت معماری بازار تاریخی شهر در محل گاراژ قدیم قم در زمینی به مساحت ۸۱۶ متر مربع با زیربنای یک هزار ۲۶۰ متر اجرا خواهد شد.

حسینی افزود: ارزش فعلی این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال خواهد بود که ۷۲ درصد سهم شهرداری و مابقی سهم سرمایه گذار بخش خصوصی خواهد بود.

میرزایی فرماندار ساوه هم گفت: در سومین روز هفته دولت اجرای عملیات روشنایی به طول یک کیلومتر، با نصب ۵۴ پایه، در سه دور برگردان حادثه خیر این محور با صرف اعتباری ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

میرزایی افزود: همچنین یک واحد تولید لبنیات با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد با ظرفیت اشتغال زایی ۵ نفر با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.