مهار آتش با اقدام به موقع تیم گشت انتظامی در کمیجان

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان، از مهار آتش سوزی قبل از سرایت آن به مغازه‌ها و خودرو‌های پارک شده در اقدام به موقع تیم گشت انتظامی این شهرستان خبر داد.

مهار آتش با اقدام به موقع تيم گشت انتظامي در کمیجانبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سعید فراهانی، فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان در هنگام گشت زنی شبانه، متوجه آتش سوزی بسته‌های پرس علوفه در یکی از خیابان‌های اصلی شهر شدند.

او اظهارداشت: بلافاصله سرنشینان گشت انتظامی با توجه به احتمال گسترده شدن حریق و سرایت آن به مغازه‌ها و خودرو‌های پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان، با وجود تهدید جانی قبل از حضور ماموران آتش نشانی، وارد عمل شده و با اقدامی شجاعانه نسبت به اطفاء حریق اقدام و از سرایت آتش به اماکن دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

او با اشاره به بازتاب مثبت این عملکرد شجاعانه مأموران پلیس در شهرستان خاطر نشان کرد: پس از حضور نیرو‌های امدادی و آتش نشانی در صحنه، این آتش سوزی پس از گذشت ساعاتی، به صورت کامل مهار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در پایان با قدردانی از پیامد‌های فراوان شهروندان از ایثارگری مأموران پلیس شهرستان، از عموم مردم خواست تا با رعایت اصول صحیح نگهداشت محصولات کشاورزی و توجه به هشدار‌های کارشناسان از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.