پلیس قانونمند ساوه در حین کمک به راننده آسیب دید.

پلیس قانونمندی که  ثواب کرد و کباب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   راننده  اعمال قانون شده توسط تیم ماموران پلیس راه آزاد راه ساوه – همدان  از کمک  دلسوزانه این تیم در مهار آتش خودرو اش  و  اسیب دیدن در حین کمک  تشکر کرد.

دفتر نظارت همگانی پلیس استان مرکزی اعلام کرد: چند روز قبل تیمی از ماموران پلیس راه آزاد راه ساوه- همدان، یک دستگاه خودروی سواری که را به علت سرعت بالا متوقف کردند و راننده خودرو به علت سرعت بالا اعمال قانون شد.

اما بعد از اعمال قانون ماموران در حین انجام وظیفه، متوجه آتش گرفتن خودرو می‌شوند که بلافاصله با کپسول آتش نشانی موجود در خودروی سازمانی پلیس، آتش را مهارمی کنند و یکی از ماموران انتظامی نیز از ناحیه دست دچار سوختگی می‌شود.

بعد از این اقدام پلیس، راننده خودرو در تماس با سامانه تلفنی دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از این ماموران تشکر می‌کند.

متن مکالمه تلفنی این راننده به شرح زیر ست:
"سلام، من در محور آزاد راه ساوه همدان با سرعت بالا در حرکت بودم که در ساعت ۱۷:۴۵ ماموران پلیس برای اعمال قانون مرا متوقف کردند. من جهت استفاده بهتر از کولر ماشین از روی موتور سیم برق گرفته بودم که ناگهان خودرو آتش گرفت. با دیدن این صحنه دست و پایم را گم کردم، ولی ماموران پلیس که برایم جریمه نوشته بودند سریعاً با استفاده از کپسول آتش نشانی به سمت خودرو آمدند و آن را خاموش کردند و خودشان از ناحیه دست دچار سوختگی شدند من از زحمات و جسارت و از جان گذشتگی این مامور فداکار تقدیر و تشکر می‌کنم. "

انتهای پیام / ج

پلیس ساوه که بعد از اعمال قانون به کمک راننده شتافت در حین مهار آتش دستش سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.