استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان موظفند پیشگیری و روند مقابله با مصرف مواد مخدر در استان را تقویت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رؤسای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان موظفند پیشگیری و روند مقابله با مصرف مواد مخدر در استان را تقویت کنند.

او افزود: در این راستا شهرداران، دهیاران و پایگاه‌های مقاومت بسیج همکاری، همراهی و کمک کنند.

عباسی اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهر‌ها و روستا‌ها چهره عمومی شهری و روستایی را بهبود بخشند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: از شهروندان چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود به متکدیان و معتادان متجاهر موجود در خیابان‌ها و معبر‌های شهر‌ها و روستا‌ها کمک نکنند.

عباسی گفت: تقویت و توجه به حوزه ورزش بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی نقش مستقیم در مقابله با مواد مخدر دارد.

او افزود: اعتبار لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری از ردیف‌های بودجه‌ای جدید امسال و یا اعتبارات سال آینده اختصاص می‌یابد.

عباسی اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری باید مزارع شناسایی شده کشت غیرمجاز شاهدانه را در سطح استان منهدم کند.

او ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش، مدیران ادارات و مراکز آموزشی دانشگاهی باید نسبت به بروز مقوله اعتیاد در بین دانش‌آموزان، کارمندان و دانشجویان حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و موضوعات را با دقت رصد کنند، دانش‌آموزان در معرض خطر قرار دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار