رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین سازشکاری بحرین با رژیم صهیونیستی را خطرناک و تهدیدی جدید برای امت‌های عربی و اسلامی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه العهد لبنان گزارش داد «احمد بحر» رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین، سازشکاری بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را خطرناک و تهدیدی جدید برای امت‌های عربی و اسلامی دانست.

احمد بحر درباره عواقب توهم صلح و سازش با اشغالگران صهیونیست هشدار داد و تأکید کرد: بازندگان سازش، دولت‌ها و رژیم‌هایی هستند که آرزوی آن را در سر می‌پرورانند و مردم آزاده این توافق نامه‌های ضعیف را زیر پا می‌گذارند.

بحر خواستار تدوین یک راهبرد ملی، عربی، اسلامی و فلسطینی برای مقابله با تب سازش با اشغالگران و حرکت دیپلماتیک و میدانی برای جلوگیری از جرم عادی سازی روابط با اشغالگران و مهار سازش‌کاران شد.

پیش از این نیز تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم اشغالگر، خیانت آشکار به قدس، مسجد الاقصی و آرمان فلسطین است.

در حالی که فقط چند روز بیش‌تر از اعلام خیانت امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ نمی‌گذرد، رئیس‌جمهور آمریکا دیروز جمعه اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار