رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد ملت فلسطین خطای سازش کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی را نخواهد بخشید و برای آزادسازی کشورش می‌جنگد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به عادی سازی روابط کشور‌های عرب با رژیم صهیونیستی گفت مردم فلسطین هیچگاه خطای عادی سازی روابط با اسرائیل را نخواهند بخشید.

اسماعیل هنیه با اعلام اینکه این جنبش تنها به برگزاری نشست برای جلوگیری از اجرای طرح الحاق اکتفا نخواهد، گفت: ما با باروت و آتش از قدس و سرزمین خود دفاع خواهیم کرد.

در حالی که تنها چند هفته بیش‌تر از اعلام خیانت امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ نمی‌گذرد، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند.

در پی اعلام این خبر، هشتگ «عادی‌سازی روابط خیانت است» و هشتگ «بحرین» در فضای مجازی کشور‌های عربی ترند شد.

در روز ۱۳ اوت، رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی ننگینی برای عادی‌سازی روابط با میانجی‌گری آمریکا دست پیدا کردند، هرچند که پیش از این نیز ابوظبی و تل‌آویو رابطه مخفی دیپلماتیک با یکدیگر داشتند. امارات اولین کشور خلیج فارس و سومین کشور عربی بوده که تن به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی داده است. پیش از امارات، مصر و اردن هم اقدام به عادی‌سازی روابط کرده بودند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار