رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن اعلام اینکه امارات برای خدمت به نتانیاهو و ترامپ به توافق عادی‌سازی روی آورد، بر تقویت محور مقاومت برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تاکید بر ادامه مبارزه محور مقاومت اعلام کرد امارات برای خدمت به سران آمریکا و رژیم صهیونیستی طرح سازش را پذیرفت.

اسماعیل هنیه در مصاحبه با شبکه المنار اعلام کرد: با مثلثی به رهبری آمریکا روبرو هستیم که معامله قرن، الحاق کرانه باختری، تبدیل قدس به پایتخت اسرائیل و نابودی حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین‌های مادی خود ارکان آن را تشکیل می‌دهد.

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در انتقاد از اقدام ابوظبی برای سازش با تل‌آویو گفت: امارات این اقدام را برای خدمت به دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو صورت داد.

هنیه در ادامه مقاومت را به عنوان بهترین گزینه برای مقابله با اشغالگری صهیونیست‌ها معرفی کرد و افزود: ما خود به جریان مقاومت برای حفظ مبانی بنیادی امت در فلسطین تعلق داریم. مبارزه با دشمن صهیونیستی با تکیه به بلوک مستحکم محور مقاومت ادامه می‌یابد.

هنیه یادآور شد حماس به منظور مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله طرح الحاق، شهرک سازی و عادی سازی روابط با اعراب در حال تدوین یک راهبرد ملی مبتنی بر تقویت مقاومت مردمی و پایان دادن اختلافات میان غزه و کرانه باختری است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیشتر نیز در گفتگو با تلویزیون رسمی «فلسطین» به تشکیل دولت وحدت ملی با مسئولیت مشخص در فلسطین فراخواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار