سازمان ملل تخریب نزدیک به ۴۰۰ ساختمان متعلق به فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی را در فاصله ماه‌های مارس تا اوت را مستندسازی کرده است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر. تی عربی، سازمان ملل از تخریب نزدیک به ۴۰۰ ساختمان متعلق به فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی از ماه مارس به این سو خبر داد.

دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل روز جمعه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون، به طور میانگین هر ماه نزدیک به ۶۵ ساختمان وابسته به فلسطینیان را در کرانه باختری تخریب کرده یا به مصادره خود درآورده است.

در گزارش سازمان ملل تاکید شد این بالاترین سطح از عملیات تخریب از سوی رژیم صهیونیستی در چهار سال گذشته است. این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا اعلام کردند، سیاست تخریب منازل فلسطینیان را محدود خواهند کرد.

براساس بیانیه دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل، پیگیری سیاست تخریب صهیونیست ها، موجب آواره شدن ۴۴۲ فلسطینی در مدت زمانی مذکور شد، که از این تعداد ۲۰۵ تن تنها طی ماه اوت بی خانمان شدند. ساختمان‌های نهاد‌های خدماتی، آبرسانی، بهداشتی و منازل فلسطینیان از جمله مکان هایی است که طعمه سیاست تخریبی صهیونیست‌ها می‌شوند.

هماهنگ کننده سازمان ملل در این باره می‌گوید تخریب ساختمان‌های متعلق به فلسطین براساس قوانین بین المللی ممنوع است.

رژیم صهیونیستی علاوه بر تخریب منازل فلسطینیان مدتهاست که سودای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را در سر می‌پروراند. پروژه تجاوزکارانه‌ای که برغم هیاهو‌های اولیه مقامات صهیونیست، مدتی است به دلایل نامعلوم مسکوت مانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار