مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان درمورد وضعیت بیماری کرونا در شهر‌های کردستان بر اساس آمار نرم‌افزارماسک توضیحاتی ارائه داد.

آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با اشاره به آخرین وضعیت استان کردستان از لحاظ بیماری کرونا گفت: بر اساس آمار نرم‌افزار ماسک وضعیت شیوع کرونا در سنندج و دیواندره سفید و دیگر نقاط استان زرد اعلام شده است.

او با اظهار خرسندی از وضعیت موجود به شهروندان هشدار داد: خوشبختانه در حال حاضر از لحاظ وضعیت بیماری کرونا برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت مناسبی قرار داد، اما در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری با موج جدیدی از بیماری مواجه خواهیم شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، بازگشایی مدارس در همه شهر‌ها و بدون توجه به رنگ بندی از نظر شدت بیماری بر مبنای رعایت پروتکل سخت گیرانه و با اولویت برگزاری کلاس به صورت حضوری انجام خواهد شد.

فلاحی تصریح کرد: حضور با حداقل تعداد دانش آموز بر اساس استاندارد‌های پروتکل در هر کلاس، امکان استفاده دانش اموزآن از فضای مجازی سامانه " شاد"، سیمای استانی و نیز عدم اجبار دانش‌آموزان جهت حضور در کلاس از مهمترین مفاد پروتکل مربوطه است.

او با بیان اینکه، کلاس‌های حضوری دانش آموزان دو تا سه روز در هفته بسته به جمعیت کلاس و مدرسه برگزار خواهد شد، افزود: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مدیران کل اموزش پرورش استان‌ها برای توجیه ستاد استانی، آموزش‌های لازم را دیده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.