مراسم تشییع پدر شهید حسین بادپا از شهدای مدافع حرم امروز در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، پیکر مرحوم محمد عظیم زاده (بادپا) پدر شهید و جانباز حسین بادپا از شهدای مدافع حرم از منزل وی در رفسنجان تا گلزار شهدای عباس آباد تشییع وخاکسپاری شد.

محمدعظیم زاده (بادپا) پدر شهید و جانباز حسین بادپا از شهدای مدافع حرم استان و از یاران صمیمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دو روز پیش دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

حسین بادپا متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸ در رفسنجان با شروع انقلاب به سپاه پیوست و در دوران دفاع مقدس بیش از چهار سال به عنوان مسئول محور شناسایی و در مقاطعی نیز فرمانده گروهان و معاون گردان در لشکر ۴۱ ثارالله بود.

او در این دوران بار‌ها مجروح شد و حتی یک چشم خود را نیز از دست داد و به درجه جانبازی ۷۰ درصد نائل آمد و پس از دوران دفاع مقدس نیز در ماموریت‌های جنوب شرق لشکر ۴۱ ثارالله در مبارزه با عناصر ضد انقلاب و اشرار فعال بود.

این شهید با ورود داعش به سوریه و لزوم دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) عازم سوریه شد و یک بار نیز به شدت مجروح شد و به ایران بازگشت، اما با توجه به موقعیت حساس منطقه قبل از بهبودی کامل باز عازم سوریه شد.

او سرانجام در آخرین ماموریت خود به همراه همرزم شهیدش هادی کجاف اول اردیبهشت ۱۳۹۴ در عملیاتی در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار