جانباز ۵۰ درصد و پدر شهیدان مجید، حمیدرضا و مسعود انجم شعاع، پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به قافله همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مرحوم حاجی انجم شعاع پدر شهیدان والامقام مجید، حمیدرضا و مسعود انجم شعاع  بامداد سه شنبه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان و همرزمان شهیدش پیوست.

این پدر فداکار علاوه بر سه فرزند شهیدش، یک فرزند جانباز ۲۵ درصد به نام سعید انجم شعاع نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

آئین تشییع پیکر جانباز ۵۰ درصد مرحوم حاجی انجم شعاع؛ این تندیس صبر و استقامت فردا  ساعت ۸:۳۰ صبح همراه با قرائت زیارت عاشورا از محل حسینیه ثارالله شهر کرمان به طرف گلزار شهدا برگزار می‌گردد.

مرحوم حاجی انجم شعاع سال  ۱۳۱۴ در شهرستان کرمان متولد شد. وی کارمند شرکت نفت بود به مرور زمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مامور شده و پس از تحمیل جنگ به ایران اسلامی، سال ۱۳۵۹ به مناطق جنگی اعزام شد.

حاجی انجم شعاع با حضور فعال (حدود هفت سال و نیم) در جبهه‌های حق علیه باطل، مسئولیت راننده بودن سردار قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله را برعهده داشت و در عملیات‌های مختلفی همچون کربلای ۴ و کربلای ۱۰ بر اثر گاز‌های شیمیایی و ترکش‌های خمپاره از ناحیه کتف و گردن مجروح شد.

 شهید مجید انجم‌شعاع در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای متدین در کرمان متولد شد. پس از پیروزی انقلاب هم‌زمان با تحصیل عضو کمیته مسجد امام حسن عسکری (ع) شد و به پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخت.

تابستان ۱۳۵۹ در بخش رزمی جهادسازندگی فنون چریکی را آموخت و شهریور همان سال بعنوان نیرو ذخیره جذب سپاه پاسداران شد. او پس از گذراندن دوره آموزشی سپاه، در آذر ۱۳۵۹ عازم کردستان شد و سرانجام در ۲۴ بهمن ۱۳۶۰ در درگیری با ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به قلبش به شهادت رسید.

شهید حمیدرضا انجم شعاع یکم فروردین ۱۳۴۴، در شهرستان کرمان متولد شد. تا سال چهارم متوسطه درس خواند، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و سوم آذر ۱۳۶۵، در فاو بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

این پدر فداکار پنج پسر و یک دختر داشت که چهار فرزند وی در راه انقلاب شهید شده اند.

پدر شهیدان انجم شعاع

پدر شهیدان انجم شعاع در کنار سردار سلیمانی

پدر شهیدان انجم شعاع و سردار سلیمانی در جبهه

پدر شهیدان انجم شعاع و حاج قاسم

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
انجم شعاع
۱۳:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
این خانواده در دوران دفاع مقدس خدمات زیادی به انقلاب و نظام نموده اند و یکی از همرزمان صدیق شهید سلیمانی بود که همراه شهید چمران در لبنان هم حضور داشت
روحش شاد و یادش گرامی باد
آخرین اخبار