هرچند شهروند اراک در قرعه کشی مسابقات لیگ برتر والیبال غایب بود، اما در لحظات پایانی به لیگ برگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در حالی که تیم والیبال شهروند اراک در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برترغایب  بود و قرار بود از مسابقات کنار گذاشته شود، اما بخت با این تیم یار بود و در لحظات آخر به مسابقات لیگ برگشت و قرار شد در مسابقات لیگ با نام "جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" بازی کند.

بازگشت شهروند اراک به لیگ در وقت اضافه

در آخرین زمان‌های باقی مانده با اعلام کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال برتر والیبال، تیم شهرداری قزوین از لیگ برتر کنار گذاشته شد و تیم شهروند اراک جایگزین آن شد.

طبق اعلام کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال برتر والیبال شرط حضور تیم‌ها در لیگ ، تسویه‌حساب بدهی‌های گذشته بوده بود که در فاصله یک هفته مانده به شروع مسابقات، تیم شهرداری قزوین به دلیل عمل نکردن به این شرط از لیگ برتر کنار گذاشته شد و تیم شهروند اراک به جمع ۱۳ تیم لیگ برتر والیبال اضافه شد.

طبق اعلام کمیته لیگ، در حال حاضر ۱۴ تیم‌های شهروند اراک، سایپا تهران، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان اصفهان، پیکان تهران، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، هراز آمل، راهیاب ملل مریوان، خاتم اردکان، آذر باطری ارومیه و هورسان رامسر می‌توانند در "جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" بازی می کنند و در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا، لیگ برتر مردان والیبال در سال ۹۹ از نوزدهم شهریورماه آغاز می‌شود.

باشگاه والیبال شهروند اراک در سال ۱۳۹۷ در اراک تأسیس شد و با ستاره‌هایی مثل امیرحسن فرهادی در لیگ برتر والیبال ایران بازی کرد و به دلیل نتایج خیره کننده خود به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار