تعطیلی مسابقات ورزشی / خطیبی سرمربی آلومینیوم / مدافع استقلال دستیار محمود فکری

خبرهای ور زشی استان مرکزی را در این بسته خبری بخوانیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  روابط عمومی   وزارت ورزش و جوانان  استان مرکزی ضمن عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: طبق اعلام مرکزی  روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با  اعلام عزای عمومی تمامی مسابقات ورزشی در روزهای چهاردهم و پانزدهم دی ماه برگزار نخواهد شد.

خطیبی  سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک  شد

  رسول خطیبی رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد.

رسول خطیبی گفت: بعد از جدایی از تیم ماشین‌سازی، از تیم‌های بالانشین لیگ برتر نیز پیشنهاد دریافت کردم اما بعد از مذاکره با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره محترم باشگاه آلومینیوم و آنالیز عملکرد این تیم تصمیم به قبول پیشنهاد مدیران باشگاه آلومینیوم گرفتم.

خطیبی با بیان اینکه من خودم را یک مربی عاشق فوتبال می‌دانم و اعتقاد دارم برای مربی‌ای که به کار خود عشق می‌ورزد، لیگ برتر و لیگ یک تفاوتی ندارد افزود: بنده اطمینان دارم با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم و با تاریخ‌سازی هواداران و پیشکسوتان فوتبال اراک را به آرزوی چندین و چند ساله‌شان برسانیم.

او گفت: نیامده ایم که در اینجا خوش گذرانی کنیم ، آمده ایم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی جدید آلومینیوم اراک در مورد برنامه خود برای جذب بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنان مستعد و باکیفیتی را در اختیار داریم قصد داریم با جذب چند بازیکن دیگر تیم را تکمیل نماییم.امیدواریم بازیکنان بیشتر از نیم‌فصل اول سعی و تلاش خود را بکار بگیرند تا بتوانیم به هدفی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، دست یابیم.

  مدافع اسبق استقلال  دستیار محمود فکری شد

حنیف عمران‌زاده مدافع اسبق استقلال و صبای قم به عنوان دستیار محمود فکری به کادر فنی تیم خوشه طلایی ساوه اضافه شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که زهرا کریمی والیبالیست اراکی را در ترکیب خود دارد برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک زنان قاره آسیا وارد تایلند شد.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه زنان قاره آسیا از ۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه جاری با حضور هفت تیم به میزبانی تایلند و در شهر «ناخون راتچاسیما» برگزار می‌شود.

انتهای پیام / م

برچسب ها: ورزش ، استان مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار