مسابقات والیبال نشسته برون استانی گرامیداشت هفته وحدت در خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته جام شهدا گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت در سالن ورزشی بانوان شهر خمین برگزار شد.

مسابقات والیبال نشسته برون استانی در خمین

غلامی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: این مسابقات با شرکت چهار تیم از ۳ استان که دو تیم از لرستان یک تیم از شهرکرد چهارمحال و بختیاری و یک تیم از خمین برگزار شد.

غلامی افزود: این مسابقات با شرکت ۵۰ ورزشکار شامل بازیکن، مربی و سرپرست به مدت یک روز برگزار می‌شود که تیم نخست جام چهارجانبه شهدا را از آن خود خواهد کرد.

۲۴ مردادماه امسال هم مرحله دوم مسابقات والیبال نشسته جام‌حذفی جانبازان و معلولین مردان منطقه سه کشور با هدف شناخت تیم‌های برتر در سالن اختصاصی جانبازان و معلولین اراک برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از استان‌های مرکزی، خوزستان، گیلان و بوشهر به مدت دو روز پیگیری شد و در نهایت تیم‌های استان مرکزی و خوزستان با شکست حریفان خود به عنوان تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی راه پیدا کردند.

انتهای پیام / ج

مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته جام شهدا در خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.