مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ساوه از حضور ۹۰۰ ورزشکار در جشنواره این کانون‌ها خبرداد.

استقبال از جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ساوه محمدمهدی کارکن مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ساوه  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   از حضور ۹۰۰ ورزشکار خانم و آقا در دوره از مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ساوه خبرداد.

کارکن هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را غنی سازی اوقات فراغت، شور نشاط بین جوانان و جذب آن‌ها به مساجد عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در ۱۳ رشته ورزشی با همت و تلاش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه، اداره ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ساوه در حال برگزاری است.

حضور ۳۰ کانون فعال در جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ساوه

در این جشنواره ورزشی جوانان و نوجوانان مسجدی از ۳۰ کانون فعال در سه مقطع سنی در ۱۳ رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت، شطرنج، دوومیدانی و... به مدت یک ماه به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره فرهنگی ورزشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه ویژه اوقات فراغت امسال برای دومین بار و به مناسبت دهه کرامت از ۱۳ تیر ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و در مراسم اختتامیه به سه نفر برگزیده در هر رشته با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در کنار آگاهی بخشی و مشوق نوجوانان و جوانان به ورزش شرایط افزایش امیدواری و نشاط اجتماعی را مهیا می‌کند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: مسجد ، عکس ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.