دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در استان به ۴۷۸ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند و اکنون ۳۰۲ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او بابیان اینکه ابتلای ۱۵۷ نفر از این بیماران به کرونا قطعی شده است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ نفر از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۱ نفر کرونا داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این تعد‌اد ۲۵ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.


بیشتر بخوانید


کشمیری گفت: یک نفر سه‌شنبه گذشته، دو نفر یکشنبه، دو نفر دوشنبه و یک نفر امروز (سه‌شنبه) فوت شده‌اند که آزمایش کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۳۲ تا ۸۸ سال هستند.

او عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد فوتی‌های استان به ۴۷۸ مورد رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تأکید کرد: ماسک زدن، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.