نماینده، ولی فقیه در استان لرستان:

تلاش جهادی کادر درمان در مقابله با کرونا ستودنی است

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان گفت: تلاش جهادی کادر درمان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونان غذا و دارو و انجمن داروسازان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: از روز‌های اول شیوع ویروس منحوس کرونا تا امروز کادر درمان و کارشناسان بهداشت با تلاش شبانه روزی و جهادی در امر پیشگیری و درمان خدمات گسترده‌ای را به آحاد مردم ارائه داده اند.

او با اشاره به اینکه در دهه محرم نیز عزاداری‌ها با رعایت شیوه نامه بهداشتی برگزار شد، افزود: انتظار می‌رود با همیاری و تعامل خوب کارشناسان بهداشت، هیئات مذهبی و مردم شاهد برگزاری عزاداری‌ها در دهه دوم با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در ادامه به نقش داروسازان در سلامتی افراد جامعه بویژه بیماران اشاره و خاطر نشان کرد: داروسازان با تلاش گسترده در امر تهیه و تولید دارو‌ها رسالت خود را در سلامت بیماران و بازگرداندن آن‌ها به ادامه زندگی بر عهده دارند و این تلاش‌ها ستودنی است.

دکتر محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم در این دیدار برنامه‌ها و فعالیت‌های این دانشگاه و انجمن داروسازان استان را تشریح کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.