مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳ عامل افیونی در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۳ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

اوافزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


بیشتر بخوانید


کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد ۲ خودروی نیسان حامل چوب در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارکنان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی، خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن‌ها مقدار ۳ تن و ۱۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع گفت: رانندگان خودرو‌های مذکور به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دستگیری قاچاقچی چوب در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپوی چوب توسط وی ۵ تن چوب جنگلی کشف شد.

او ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل افیونی در محمود آباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی ماموران موفق به شناسایی متهم که قصد انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های غرب کشور از شهرستان را داشتند، شدند.

سرهنگ حسین راده گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مرتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری یک راننده متخلف زیست محیطی در ساری

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (پناهگاه حیات وحش سمسکنده) هنگام گشت وکنترل یک راننده کامیون را که به صورت غیرمجاز اقدام به تخلیه فاضلاب درحاشیه جاده کرده بود، دستگیر کردند.

متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار