مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی به یک خودروی پراید که راننده آن در حال باز کردن درب یک مغازه بود مشکوک شدند.

او افزود: متهم که با مشاهده ماموران از محل متواری شده بود، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ اسدی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده در بازجویی به عنل آمده به ۵ فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

دستگیری سوداگر مرگ در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد توسط یک عامل افیونی از شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ اسدی گفت: ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی، متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

او از کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و افزود: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از جابجایی مواد مخدر از سوی عاملی افیونی از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی، متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور مواصلاتی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم که قصد انتقال مواد از تهران به شهرستان قائم شهر را داشت، خبر داد و گفت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ و نیم تن چوب آلات جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در رامسر دستگیر شد

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع سرقت تجهیزات از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ کتالم با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه دوچرخه و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.