مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان نور دستگیر شد

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی پژو دستگیر کردند.

او از کشف ۹ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۱ فقره سرقت در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی از پلیس‌های تخصصی و پیشگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۱ فقره سرقت شامل، سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: در اجرای این عملیات همچنین ۳۱ خودروی متخلف به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

سارق سیم و کابل برق در رامسر دستگیر شد

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق و کابل محابراتی در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار ماموران ماموران کلانتری ۱۱ کتالم قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی ودستگیر کردند.

سرهنگ قیصری گفت: متهم در بازجوی‌ها به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات برق در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر کابل و تجهیزات برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی میدانی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد و بازجویی‌ها تاکنون به ۱۲ فقره سرقت کابل و تجهیزات برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اقرار کرد.

توقیف ۲ خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: به منظور مقابله با قاچاق فراورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی این فرماندهی با اجرای گشت‌های کنترلی به دو خودروی حامل چوب در حین تردد در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۳ و نیم تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی از دستگیری رانندگان این خودرو‌ها خبرداد و در ادامه گفت: ضمن تحویل چوبا‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار