مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۶ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۶ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق ویلا‌های خالی از سکنه با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر ویلا‌های خالی از سکنه در شهرک‌های ساحلی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های میدانی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های بعمل آمده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

دستگیری ۸ معتاد متجاهر در رامسر

سرهنگ علی قیصری جانشین فرمانده انتظامی رامسر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان رامسر به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، ۸ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ قیصری با قدردانی از همکاری صمیمانه مردم با پلیس، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اجرای  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان فریدونکنار به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر سارق و مالخر اموال مسروقه شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اماکن، منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: دستگیری ۲ نفر از اخلالگران نظم عمومی، توقیف ۱۵ خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و همچنین دستگیری ۵ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار