زینی‌وندمقدم گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس بازگشایی سال تحصیلی جدید، متناسب با وضعیت‌های سه‌گانه (سفید- زرد- قرمز) آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رضا زینی‌وندمقدم مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلامگفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس بازگشایی سال تحصیلی جدید، متناسب با وضعیت‌های سه‌گانه (سفید- زرد- قرمز) آغاز می‌شود، و در این راستا شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به این اداره کل ابلاغ و این اداره کل نیز آن را به همه مناطق وشهرستان‌ها و مدارس ارسال کرده و در بستر فضای مجازی و حقیقی طی جلسات مکرر به مدیران مدارس آموزش داده است.

او افزود: براساس این ابلاغ بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری در وضعیت زرد با ضرورت تقسیم دانش آموزان و نوآموزان یک کلاس به دو گروه به منظور رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام شروع سال تحصیل جدید را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دانست و بیان کرد: برنامه‌ای که برای سال جدید بسته می‌شود باید منعطف باشد و با هرگونه شرایط و مقتضیات که برای ما پیش می‌آید تطبیق داده شود تا ان‌شاءالله سال تحصیلی خوبی در هر شرایطی داشته باشیم.

او با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی کرونا امسال ۱۵ شهریور ماه مدارس به صورت رسمی بازگشایی خواهند شد، عنوان کرد: فعالیت مدارس استان متناسب با شرایط پیش رو لحاظ کردن وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ستاد ملی و استانی کرونا بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.