رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در یزد خبر داد.

سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف اجرای قوانین طرح فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی را اجرا و به همین منظور تعداد ۱۰۱ واحد صنفی در استان بازدید شد.

او با بیان اینکه هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است و بازدید صنوف رعایت قانون در بازار است، افزود: پلیس همواره تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه، زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان فزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدید‌ها تعداد ۱۲ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

رسائی نبود رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی را علت عمده پلمب واحد‌های متخلف اعلام کرده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.