برای بازگشایی مدارس مازندران از ۱۵ شهریور در هر شرایطی آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی سهرابی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر، گفت: برای بازگشایی ۴۹۴۴ مدرسه استان در روز شنبه ۱۵ شهریور ماه در هر شرایطی آمادگی داریم.

او افزود: در ۶ ماه اخیر و شرایط کرونایی، تلاش برای پوشش تحصیلی با رویکرد عدالت آموزشی در بستر فضا‌های هم در تولید محتوا و هم پوشش مناطق کم برخوردار شروع شد و آموزش وپرورش مازندران آغاز کننده این حرکت بود.

سهرابی گفت: با وجود شرایط قرمز از همان ابتدا رعایت دستور العمل ها بهداشتی از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران و شهرستان‌ها و مناطق اجرا و اقدامات اطلاع رسانی شده تا اولیا و دانش آموزان بدون نگرانی در مدرسه حضور یابند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه همه برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌ها با دقت و جدیت در قالب کارگروه‌ها پیش رفته و پیش بینی می‌شود که با کمترین مشکل بازگشایی مدارس صورت گیرد، افزود: از تمام ظرفیت‌های برون سازمانی استفاده شده تا منابع لازم و ظرفیت‌های لازم برای بازسازی مدارس بکار گرفته شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.