استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل نهایی ابلاغ اعتبار طرح‌های انتقال آب بن به بروجن و راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های شهرستان شهرکرد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، با اشاره به تلاش دولت در توسعه بخش زیرساخت‌های استان گفت: مراحل نهایی ابلاغ اعتبار دو طرح مهم این استان انجام شده است.

او افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، مراحل نهایی ابلاغ اعتبار طرح‌های انتقال آب بن به بروجن و راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد انجام شده است.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: ساخت باند دوم جاده اصفهان به شهرکرد به ناغان به خوزستان در کنار جاده موجود اصفهان به بروجن به لردگان به خوزستان اهمیت راهبردی برای چهارمحال و بختیاری دارد.

او با اشاره به اهمیت طرح پرتودهی گاما چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از سه طرح موجود در کشور ادامه داد: ماندگاری مواد خوراکی پس از پرتودهی دو تا شش ماه افزایش می‌یابد و این عامل باعث می‌شود تا بتوان مواد خوراکی را در زمان مناسب با بهترین قیمت به بازار عرضه کرد.

عباسی گفت: بیش از دو سوم ماسک‌های تولیدی در چهارمحال و بختیاری از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون پرتودهی شده‌اند.

او افزود: تکمیل و بهره‌برداری کامل طرح‌های فولاد سفیددشت، سیمان لردگان، مسکن محرومان، ۴۶ پروژه مصوب سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری جزو مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار در استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار