رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران جزء هشت تیم برتر جهان به شمار می‌رود و باعث افتخار است که بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر جهان بازی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مجمع انتخابات هیات والیبال استان بوشهر بیان کرد: زیرساخت‌های ورزشی کشور در این چند سال رشد چشمگیری داشته و استان بوشهر نیز در این بخش پیشرفت محسوسی  داشته است که قابل مقایسه با سال‌های پیش نیست.

او افزود: بیش از ۱۲ هزار والیبالیست در کشور استعدادیابی شده‌اند که برترین‌ها به عضویت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان درآمده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد:در تمام رده‌های تیم ملی از همه قومیت‌ها و استان‌های کشور بازیکن حضور دارد و زمینه رقابت برای همه استان‌ها برای حضور در تیم ملی فراهم شده است.

داورزنی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال ایران جزء هشت تیم برتر جهان است، عنوان کرد: تیم کشورمان با قهرمانی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به عنوان یکی از قطب‌های والیبال جهان معرفی شده و باعث افتخار است که بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر جهان بازی می‌کنند.

او افزود: این فدراسیون آمادگی دارد که شرایط میزبانی تور دو ستاره جهانی را با توجه به زیر ساخت مناسب استان بوشهر در بخش ساحلی فراهم کند.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به جذابیت‌های رشته‌ اسنووالی نیز اشاره کرد و گفت: برخی از مناطق کشور ما ظرفیت پرداختن به این شاخه از والیبال را دارند که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم با اشاره به زیرساخت مناسب استان در حوزه ورزش‌های ساحلی، بر توسعه والیبال در شهر‌های ساحلی استان تاکید کرد.

احمدبهروزیان فرد با اعلام آمادگی برای میزبانی بوشهر از رویدادهای ۱۶رشته ورزشی ساحلی از جمله والیبال ساحلی، افزود: بوشهر هم اکنون در قطب فوتبال ساحلی کشور است که امیدواریم رشته والیبال ساحلی نیز در این استان گسترش بیشتری پیدا کند.

او، جذب حامی مالی، فعال کردن شهرستان‌ها، برگزاری کلاس مربی‌گری و داوری و فراهم کردن حضور تیمی منسجم در لیگ‌های کشوری را خواستار شد.

در مجمع انتخابات هیات والیبال استان بوشهر، حسن بازدرهوا با ۱۴ رای به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.