ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران از سوی اداره کل راهداری استان روزانه رصد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه‌های بار و مسافر مازندران روزانه با نظارت نماینده این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شده و نظارت کامل و مستمر بر آن‌ها انجام می‌گیرد.

او افزود:ضد عفونی کردن اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع آب آشامیدنی در بطری‌های یکبار مصرف، توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف در بین مسافران و تمدید غیر حضوری (اینترنتی) کارت هوشمند رانندگان، و همچنین ارسال پیام‌های بهداشتی از طریق پیامک و فضای مجازی به رانندگان از دیگر اقدامات این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا است.

نصیری گفت:گشت تلفیقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران و پلیس راه با تخلفاتی مانند، نداشتن صورت وضعیت و بارنامه، اضافه تناژ، نقص فنی وسایل نقلیه و تجهیزات ایمنی تعیین شده در وسایل نقلیه عمومی باری و مسافری، عدم حضور مدیرفنی شرکت برخورد قانونی انجام می دهد.

او افزود: اعمال نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان بخش مهمی از وسایل نقلیه عبوری در جاده‌ها یکی از عوامل بسیار مهم و راهکار قابل توجه جهت کاهش خسارات و تلفات ناشی از سوانح رانندگی را تشکیل می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ضدعفونی اتاق‌های اداری و سامانه‌های الکترونیکی، ضد عفونی وسایل اداری و توزیع ماسک ، تشدید بازدید‌ها و نظارت بر ضدعفونی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی از دیگر اقدامات این اداره کل است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.