شهردار بافق از اجرای عملیات روکش آسفالت بیش از ۶۵ هزار مترمربع از معابر مختلف این شهرستان خبرداد.

افزایش ۴۰ درصدی روکش آسفالت معابر در بافقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیدعلی نوروززاده شهردار بافق گفت: ضرورت مرمت، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر به دلیل جلوگیری از خطرات احتمالی و رفاه حال شهروندان از اولویت‌های برنامه شهرداری است.

او افزود: اجرای این پروژه در حوزه بهسازی معابر نسبت به مدت ۴ماه نخست سال قبل ۴۰ درصد افزایش دارد.

شهردار بافق هزینه اجرای عملیات بهسازی معابر سطح شهر بافق را افزون بر ۴۵ میلیارد ریال اعلام و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات شهرداری تامین و پرداخت شده است.

او به طولانی شدن اجرای طرح فاضلاب شهری اشاره و تصریح کرد: با توجه به فرسوده بودن آسفالت برخی از معابر بر اثر حفاری شرکت‌های خدمات رسان، این پروژه در دو بخش مرمت جزیی و روکش آسفالت معابر مختلف شهر در دستور کار قرار گرفت و طی چهار ماه اول سالجاری بخشی ازعملیات اجرایی آن به اتمام رسید.

نوروز زاده با بیان اینکه هدف از سامان‌دهی و ارتقای سطح کیفیت معابر در چارچوب افزایش سطح خدمت‌رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: دراین اقدام با افزایش تعداد اکیپ مربوطه، عملیات مرمت و روکش آسفالت در معابر شهر با کیفیت مطلوب انجام شد.

شهردار بافق با تاکید بر اجرای آسفالت و روکش خیابان‌ها و سالم سازی معابر، گفت: عملیات پروژه بهسازی و روکش آسفالت بسیاری از معابر شهرادامه دارد و امیدواریم بخش عمده‌ای از آن، تا قبل از شروع فصل بارندگی اجرا و تکمیل شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.