افزایش ظرفیت تفتی‌ها در مراحل بعدی طرح مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد: ظرفیت ثبت نام تفتی‌ها در مراحل بعدی طرح مسکن ملی افازیش میابد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در جلسه پیگیری رفع مشکلات زمین و مسکن در شهرستان تفت، گفت: برای واگذاری مجدد در حال شناسایی زمین هستیم و در مراحل بعدی امکان ثبت‌نام افراد بیشتری در شهر تفت و نیر فراهم می‌شود.

او افزود: سامان‌دهی خانه‌های سازمانی در شهرستان تفت نیازمند به روز رسانی لیست این خانه هاست تا بر اساس قوانین ساماندهی لازم صورت گیرد و به افراد واجد شرایط واگذار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به زمین‌های واگذارشده به افرادی که اقدامی جهت ساخت آن انجام نداده اند تصریح کرد: برای خلع ید آن‌ها و واگذاری مجدد به افراد واجد شرایط پی گیری می‌شود.

علیرضا نوکار فرماندار تفت با انتقاد از نداشتن اطلاع‌رسانی مناسب درباره طرح مسکن ملی در خواست کرد: در مراحل بعدی ثبت‌نام برای طرح مسکن ملی اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد و ظرفیت بیشتری برای دو شهر تفت و نیر در نظر گرفته شود.

ایجاد دفتر نمایندگی این اداره کل در شهر نیر، تسهیل در صدور اسناد مالکیت در شهر‌های تفت و نیر، واگذاری زمین برای احداث ایستگاه مخابراتی برای پوشش دهی کامل تلفن همراه در شهر نیر، تعیین تکلیف زمین‌های واگذارشده که اقدامی در راستای ساخت در آن صورت نگرفته، تعیین تکلیف زمین‌های محدوده کوه حسینی در ورودی شهر تفت، آسفالت معابر مسکن مهر تفت ازجمله مسائل و مشکلاتی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
سلام مادرم برای مسکن مهر ثبت نا مک کرده بود برگ ثبت نام دآرد ولی پولش نرسید انصراف داد مجدد میشه میگی رسد