استاندار زنجان گفت: علی‌رغم همه مسائل و مشکلات در حوزه تولید، زنجان با ۱۵۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

حقیقی استاندار زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: امروز زنجان در بسیاری از شاخص‌ها رتبه‌های بالای کشور را داراست و این مهم به دلیل حضور، قلم و گفتار خبرنگاران است.

حقیقی با بیان اینکه مدیران خوب مدیرانی هستند که با رسانه‌ها ارتباط خوبی دارند افزود: هیچ دستگاهی از رسانه‌ای که انتقاد می‌کند حق شکایت ندارد.

او از خبرنگارانی که از آن‌ها شکایت شده خواست مستندات خود را ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در استان با اعلام اینکه نتیجه سفر نوبخت به استان زنجان تصویب ۴۲۵ میلیارد تومان بودجه برای اجرای برخی از پروژه‌ها بود گفت: بالای ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۴۲۵ میلیاردی تومانی مصوب شده در سفر نوبخت به استان زنجان به خزانه و استان ابلاغ شده است.

حقیقی با اشاره به رفع مشکل ایران‌ترانسفو افزود: با کمک مدیران استان و دستگاه قضا، این شرکت توانسته در تولید رشد ۱۰۰ درصدی و در سود نیز رشد ۱۲۰ درصدی داشته باشد.

او با اشاره به صادرات ۲۱ میلیون دلاری ایران‌ترانسفو در سال گذشته گفت: ۳۰۰ نیروی جدید در شرکت ایران‌ترانسفو با آزمون استخدام خواهند شد.

در پایان این نشست از مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان و برخی دیگر از مدیران استان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.