نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: پیگیری انتقال آب به یزد نباید محدود به برگزاری جلسه و نوشتن صورت جلسه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با مدیرعامل آبفا استان یزد با تاکید بر ضرورت انجام پیگیری لازم برای انتقال آب به استان یزد اظهار داشت: به حمدالله خط دوم انتقال آب به یزد از خرسان در نظر گرفته شده که منطقه خوبی است و معارض دیگر نقاط نیست.

او افزود: در ارتباط با مسئله خط دوم باید با اهتمام بیشتر از بروز مشکلات در حوزه آب یزد جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، ادامه داد: در دیدار با سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) نیز بر ضرورت وجود تحرک بیشتر در این موضوع تاکید شد تا با جدیت تمام نسبت به اجرا و تکمیل این طرح اقدام لازم صورت گیرد.

ناصری یزدی، به طرح‌های انتقال آب از دریای عمان اشاره کرد و گفت: یک طرح توسط بخش خصوصی با سرعت خوبی در حال اجرا است ولی باید با در نظر گرفتن تیم مجزا برای خط دیگر انتقال آب از دریای عمان بتوان به صورت اختصاصی این موضوع را دنبال کرد.

امام جمعه یزد بیان داشت: موضوع بسیار مهم در ارتباط با طرح‌های انتقال آب استان این است که نباید به هیچ عنوان این طرح‌ها را خلاصه به نشست و برخواست و نوشتن صورت جلسه کرد بلکه باید حتما نسبت به اجرای صورت جلسه‌ها اقدامات لازم انجام شود.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار کرد: مشکل اصلی استان یزد آب است و باید با انتقال آب به استان از بروز مشکلات بیشتر در حوزه کم آبی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.