پیکسل 4a گوگل یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه این شرکت است که امکانات بسیار خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که اطلاعات جدیدترین گوشی شرکت گوگل در فضای مجازی منتشر می‌شود. اما چرا باید این دستگاه را بخریم؟ در ادامه چند مزیت گوشی پیکسل 4a را ذکر می‌کنیم که به شما دلایلی برای خریدن این دستگاه ارائه می‌کنند.

این دستگاه مقرون به صرفه است و دوربینی فوق‌العاده دارد که می‌توان به وسیله آن تصاویر بسیار خوبی ثبت کرد. یکی از دیگر مزیت‌های این تلفن همراه و دیگر محصولات گوگل پشتیبانی نرم افزاری طولانی است. از همه مشخصات خوب این دستگاه که بگذریم، نمی‌توان از طول عمر بالای باتری دستگاهی در این اندازه کوچک چشم‌پوشی کنیم. گوشی 4a دارای باتری قدرتمندی است که دستگاه را برای مدت بیشتری روشن نمی‌دارد.

مزیت بروزرسانی طولانی مدت برای کاربران عمومی

با گران‌تر شدن گوشی‌های هوشمند، کاربران مدت زمان بیشتری آن‌ها را نگه می‌دارند که به طور میانگین برای هر تلفن همراه سه سال است. داشتن یک دستگاه که همیشه بروز باشد تقریبا یک خواسته نامعقول به نظر می‌رسد، زیرا این یعنی شما باید حداقل سالی یک بار گوشی خود را با یک مدل جدیدتر و بروزرسانی شده تعویض کنید. عموما دستگاه‌های بروزرسانی نشده در برابر خطرات آسیب‌پذیرتر هستند، زیرا پچ‌های امنیتی آن‌ها ارتقاء نمی‌یابد.

گوگل قول داده است که حداقل به مدت سه سال بروزرسانی سیستم عامل و امنیت را برای پیکسل 4a عرضه کند. این شرکت سابقه بسیار خوبی در به روزرسانی دستگاه‌های خود دارد.

گوشی گوگل پیکسل 4a

تصویربرداری بسیار خوب پیکسل 4a

یکی دیگر از بخش‌هایی که گوشی پیکسل 4a در آن حرفی برای گفتن دارد عکسبرداری است که پیشتر به آن اشاره کردیم. علی‌رغم اینکه گوشی جدید گوگل تنها یک لنز دارد می‌تواند تصاویری ثبت کند که از بسیاری از دستگاه‌های چند دوربینی بهتر هستند. از آن‌جایی که عکسبرداری تلفن همراه مانند گذشته سریع پیشرفت نمی‌کند، احتمالا کیفیت دوربین این دستگاه تا ۲۰۲۳ قابل قبول باشد. در ادامه می‌توانید یکی از تصاویر ثبت شده توسط این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

تصویر ثبت شده توسط گوشی گوگل پیکسل 4a


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار