رییس اداره راه و شهرسازی مریوان از آغاز عملیات اجرای ساماندهی شبکه فاضلاب گذاری محله موسک این شهر با ۲۳ میلیارد ریال اعتبار مصوب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،زانا کهنه پوشی رییس اداره راه و شهرسازی مریوان با اشاره به اینکه ساماندهی زیرساخت‌های محله موسک به عنوان یکی از اهداف طرح بازآفرینی شهری در استان کردستان است، گفت: توسعه زیرساخت‌های این محله به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و با پیگیری‌های انجام شده اعتبار لازم برای اجرای این شبکه تامین شد.

او افزود: طول شبکه فاضلاب این محله ۶ هزار و ۱۵۰ متر است و برای اجرای آن ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

رییس اداره راه و شهرسازی مریوان یادآور شد: محله موسک از محلات فرسوده و ناکارآمد شهری است و جهت دسترسی به امکانات اولیه عمومی همزمان با این پروژه اجرای معابر شیبدار و پله گذاری آن نیز در حال انجام است.

گفتنی است؛محله موسک با جمعیت بیش از ۶ هزار نفری یکی از محلات قدیمی و تاریخی شهر مریوان است که ساماندهی شبکه فاضلاب آن یکی از دغدغه‌های مهم مسوولان و شهروندان این محله بود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.