مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از ساخت دو پایگاه امداد و نجات خیرساز در محور گرمسار و اتوبان قم در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از جمعیت هلال احمر قم،محمد رضا بهرامی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت:باتوجه به اعتماد جمعیت هلال احمر برخیرین، امسال اولین پایگاه امدادی خیر ساز افتتاح شد و دو پایگاه خیرساز دیگر در محور‌ گرمسار و اتوبان قم عملیات عمرانی آن آغاز شده است و در آینده نزدیک ساخته  می شود.


بیشتر بخوانید


او افزود:باتوجه به قرار گرفتن استان قم در شاهراه مواصلاتی کشور، درحوزه امداد که جزءارکان اصلی کار جمعیت هلال احمر هست، در ۵ماه نخست امسال ۱۵۸حادثه گزارش شد که ۸۵مورد آن بحث حوادث جاده‌ای بوده است.

بهرامی ادامه داد:همچنین در طول ایام مبارزه بابیماری کرونا، روزانه ۲۶۰امدادگر جهت تب سنجی وپایش هموطنان مشارکت فعال داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت:باتوجه به شیوع بیماری کرونا در استان و نیاز بیماران به کپسول‌های اکسیژن، بخش امانی ما روز‌های شلوغی سپری کرد وبیش از ۱۵۰کپسول اکسیژن به صورت امانی به مدت یک ماه در اختیار مردم قرار گرفت وطی روز‌های آینده ۱۰۰کپسول اکسیژن دیگر به این بخش افزوده خواهد شد تا نیاز‌های بیشتری را جوابگو باشد.

او ادامه داد:همچنین در بخش امانی جمعیت هلال احمر قم ، طی ۶ماهه گذشته بیش از ۱۶۹۵ مراجعه کننده داشتیم که شامل گرفتن کپسول اکسیژن، ویلچر و…بوده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار